Uitvaart

Afscheid nemen – ook dat kan in deze kerk. Zowel de kerk als de Kosterij zijn af te huren voor een plechtigheid naar uw wensen. Neem hiervoor contact op met dhr. E. Kuut via info@nieuwendammerkerk.nl

Afscheid nemen met een dominee erbij – hoe gaat dat precies?

‘Je hebt haar recht gedaan. En ons ook’

Wat als de overledene (zeer) kerkelijk of gelovig was en de nabestaanden (heel) anders met kerk en geloof omgaan? Hoe doe je recht aan het leven en sterven van een mens? Op een manier die niet alleen past bij de overledene, maar waarmee ook de nabestaanden verder kunnen? Dominee Paula de Jong heeft ervaring met deze vragen. Klik hier voor een uitleg hoe een plechtigheid met een dominee tot stand komt, mét 3 korte voorbeelden.

Goed om te weten: de begraafplaats naast de kerk is in beheer bij De Nieuwe Noorder