Op donderdag  2 november staat onze gemeenschap stil bij Allerzielen. Een oud ritueel waarop we gedenken wie ons zijn ontvallen. Wij verlichten de begraafplaats, en doen de  kerk open. In de kerk is gelegenheid om stil te zitten, te luisteren naar liederen uit Taizé, gezongen door de Nieuwendammer cantorij, een kaarsje te branden, of een gedachte of herinnering op te schrijven. Er zijn troostkaartjes om mee te nemen.

Heeft u iemand verloren die veel voor u betekende, dan kunt u het kerkhof en ook de kerk vrij bezoeken. De kerk is dan vanaf 19.00 uur tot 20.30 uur open voor iedereen. U kunt komen wanneer u wilt en blijv zolang het u past.  Van harte welkom in de Nieuwendammerkerk Brede Kerkepad 6-8 Amsterdam Noord.