Op zaterdag 16 december is van 12.30 tot 17.30 uur een gezellige kerstmarkt van 2023 in de onze kerk. U bent allen van harte uitgenodigd op deze kerstmarkt in de kerk en de oude kosterij.

Komt allen naar de gezellige kerstmarkt in de kerk en oude kosterij er is van alles te doen: Kerststukjes maken, sieraden kraam, kerstartikelen, glühwiein, warme erwtensoep, een kerstkoor, puzzels, speciaal bier, worst, gerookte vis en een crea bea stal. Tevens een tentoonstelling van Nieuwendam in oude kaarten en prenten.

Iedereen is van harte welkom op 16 december van 12.30 tot 17.30 uur aan het Bredekerkepad 6-8 en de toegang is gratis.

Mocht u voor de kerstmarkt nog leuke spullen hebben die kunnen worden verkocht dan graag een belletje naar Pieter Bos, telefoon 020-6367731