De kerk van Christus is kleurrijker dan we denken. Die diversiteit maakt dat het evangelie in alle talen en alle culturen doorklinkt. Door elkaar als volgelingen van Jezus te zoeken en de hand te reiken, zijn we gezamenlijk krachtige getuigen van Gods goedheid in de wereld.

Samen getuigen van geloof, hoop en liefde.

Ga je dus een keer mee naar de kerk? We lezen we een Bijbeltekst die klinkt alsof er iemand op de markt staat te roepen:

‘Hierheen! Hier is water, voor ieder die dorst heeft. Kom, ook al heb je geen geld. Koop hier je voedsel en eet. Kom, koop voedsel zonder geld, koop wijn en melk zonder betaling.’ (uit het Bijbelboek Jesaja, hoofdstuk 55)

Dat klinkt goed, maar ook raar. Wat is dat voor koopman? Waar doet hij of zij het van? En – wat hebben wij nu aan zo’n aanbieding?

Na afloop eten we samen – van iedereen die mee wil eten, vragen wij om zelf iets mee te nemen. Dat we dan samen delen.

Welkom wij beginnen de dienst als vanouds om 10.00 uur in onze kerk aan het Brede Kerkepad 6-8 Amsterdam.